overload

hej pa er. nu ligger ni nog och sussar hart dar hemma, klockan ar halv 11 pa formiddagen har vilket betyder att den ar halv 5 pa natten hos er. eller sa ar ni val pa vag hem fran en bortamatch hehe

inatt baddade vi ner oss fyra pers i en dubbelsang och jag kan val saga att jag och jossan har inte sovit sahar bra sen baan pull (hotellet i ao nang som egentligen heter baan purr). nu har vi precis varit och hamtat vara vaskor och ska traska vidare mot piren for att ge oss av mot koh lanta. skriver nu bara for att jag inte vet hur mycket jag kommer kunna skriva nar vi ar dar, det beror pa ifall vi har nagon dator pa hotellet eller inte. det tar ungefar en kvart fran hotellet till lanta city med taxi sa vi far se hur mycket vi hanger dar inne.

sa om vi inte hors nagot i koh lanta, sa hors vi i alla fall nar vi ar tillbaka i krabi den 22 dec. puss och kram!

Kommentarer
Postat av: joni

Hej från mammas nya telefon!!!!

2010-12-18 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0