look up into the sun

hej på er! har gjort iordning ett förinställt inlägg nu bara för att låta er veta att jag sitter på planet (peppar peppar). om allt gått som det ska har vi varit uppe i luften i ungefär 7 timmar nu, vilket också betyder att vi har ett par timmar kvar. jag hade fått för mig att vi skulle mellanlanda i bangkok men det står inget om det på biljetten så jag undrar om vi kanske har sån tur att det går straight up krabi.

 

vi får väl se om det här inlägget dyker upp när det borde, det är nämligen första gången jag gör ett förinställt inlägg, go me.

 

hoppas ni får det bra här hemma i kylan, två veckor kvar till jul.

puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

fyfan... fyfan vad orättvist! Sola lite åt mig

2010-12-09 @ 18:08:04
URL: http://totallyshamless.blogg.se/
Postat av: marre

<3 x tusen

2010-12-17 @ 16:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0