just to keep me from thinking of you

tjo gullungar. började dagen med att sitta i telefonkö för att sedan åka tillbaka till media markt för att lämna in min dator igen. fan så irriterande! blev donken till lunch på vägen tillbaka, det är alltid rätt att tröstäta haha under eftermiddagen har jag packat och donat lite här hemma.

imorgon ska jag plugga lite och packa klart. på kvällen blir det middag med christoffer, alex och joachim på avenyn. jag ska försöka övertala christoffer till att gå lite på lisebergs julmarknad också, skulle vara så himla mysigt att få gå och kika lite. har inte varit på julmarknad sen jag var liten och folk kommer till och med fram till mig när jag jobbar och talar om hur fint och juligt de har gjort det på liseberg. blir ju min sista chans eftersom tåget tar mig tillbaka till mamma redan på måndag eftermiddag.
jag vet att jag redan har nämnt det men hur fort har inte den här hösten gått!?

känns som förra veckan när jag satt där på resarö och drack vin med mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0