just enough

hooohej, det fanns visst tillgang till dator. har far man lana en laptop i receptionen och satta sig lite var man vill, utom pa rummet haha vi bor pa amantra resort and spa och vad vi har sett hittills sa ar det en stor resort och sen bara hav. inte sa mycket mer an sa alltsa och inte sa mycket att klaga pa! har kommer vi ha det riktigt fint de sista dagarna som ar kvar och jag langtar lite tills jag kan fa visa er nagra bilder.

vi kom fram vid tvatiden idag och da installerade vi oss pa vara rum (vi bor i dubbelbungalows, jag och josse i en och ingegerd och golan i en, sa ar de conectade med varandra som radhus typ haha) som ar riktigt frasha. sen gick vi och kakade lunch och sen vidare ner i poolen. efter lite plaskande dar blev det naptime for oss och josefine sover fortfarande.

det kommer blir extremt lugna dagar av de som ar kvar av semestern nu, exakt som jag bestallde :)
vi hors senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0