get up

tjenis. nu ska jag vara riktigt snabb for jossan vill inte vanta pa mig nar jag segar.
idag har vi varit ute och paddlar kajak (kanot?), lite kul for vi rakade hamna pa nan monkeybeach. de var helgalna, de gick fram tva och tva och satte pa varandra pa en kvist. det har varit STEKhett ute, inte ett moln forran klockan var typ 5.. da kom ett vitt litet moln och gjorde ett tappert forsok att skydda min och josefines kraftroda stjartar haha 
nar vi gick tillbaka till bungalown (vi har bytt nu, sa vi bor dar christoffer och grabbarna bodde forra aret) sa tog jossan en nap as usual och jag hade lite nagelfix for mig sjalv i sangen. sen blev det bolognaise pa en italiensk restaurang, helt okej. ackliga drinkar.

laterrrr, puss

Kommentarer
Postat av: marre

jag undrar vad ni drack för drinkar

2010-12-17 @ 16:05:54
Postat av: Anonym

jag undrar vad ni drack för drinkar

2010-12-17 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0