Cry me a river, jo varför inte? Ska vara i...

Cry me a river, jo varför inte? Ska vara ifrån christoffer i tre ynka veckor nu och jag har fan haft grinkalas i flera timmar. Herregud, vi har haft distansförhållande i ett halvår och nu känns det mer likt jordens undergång än semester. Man börjar ju undra vad den killen har droppat i mina drinkar egentligen. Kan väl ändå erkänna att det ska bli skönt att komma hem också, hänga med jonte lite. Och vem tackar nej till att få fira sin födelsedag inte bara en eller två gånger utan tre? Och let's face it, vem bangar två veckor i thailand såhär när minusgraderna attackerar. Trots detta så längtar jag lite till den 29e när jag får hoppa upp i armarna på min man igen. Nej fyfan, jag ber om ursäkt till er andra om det här blev till någon form av kärleksbrev. Nu ska jag lyssna på mina fina låtar och kolla ut på allt det svarta på andra sidan tågfönstret. Puss och kram. Ps. Hur tur har jag inte när alla tåg mellan göteborg och sthlm är inställda, dvs alla utom mitt :) kommer inte ens bli irriterad över alla förseningar det här fina tåget drar på sig. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0