aloe, bring me what you got

idag har vi gjort exakt det som jag skrev i förra inlägget. gled över mot railey beach vid halv 11 och stannade till tre. de höll på att göra iordning för ett bröllop som skulle vara senare på kvällen så det blev så fint där. kan bara tänka mig hur fint det måste vara nu på kvällen. när vi kom tillbaka till ao nang hakade vi med ingegerd och göran till deras hotell och takpool igen.
när vi kom hem till oss sen tog vi en dusch och gick sen ner till ett jättefräscht spaställe och fick våran aloevera aftersun massage. herregud säger jag bara, trodde att jag hade dött och kommit till himlen. samtidigt som det var så skönt att jag mest ville svimma så kunde jag inte låta bli att skratta åt josefine.. hennes massös verkade tro att jossan ville ha happy ending, herregud som hon drog i jossans trosor hela tiden hahaha kommer aldrig glömma den timmen alltså! hon drog ner dem hela vägen, sen drog hon upp dem igen och stoppade in dem i asset på henne och sen drog hon ut dem så långt och släppte, ni vet sådär så det bara smackar till! hahaha herreguuuuud garvar bara jag tänker på det. hon ville nog bli jossans fru och följa med hem till sverige haha

på väg hem från luna bar (som vi stannade en stund på efter middagen) bokade vi en speedboat till imorgon. först kommer en taxi och hämtar oss här utanför och kör oss till piren, därifrån kommer vi få åka ut till fyra olika öar och kika och bada och snorkla och käka lunch, sen tillbaka till piren där taxi väntar på att få köra tillbaka oss igen. allt detta för ungefär 200 svenska kronor, man kan ju inte klaga.
i övermorgon ska vi rida på hästar på stranden, men kan berätta mer om det senare :)

fryser ni? hihi

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Moa

Trostjejen....HAHAH!



Vill ha mer detaljer den 25:e.



Njut på nu sötis....

Kramopuss från snön.

2010-12-11 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0