vip 'cause you know i got to shine

god morgon.
här är det full rulle redan.. nästan i alla fall. jag har både hunnit äta frukost och plocka ur diskmaskinen. längre än så har vi nog inte kommit måste jag erkänna. vakna är vi i alla fall, alla utom alex.

i eftermiddag blir det hemgång, eller uppsalagång då. känns lite underligt att jag inte kommer behöva packa med mig alla saker, det mesta ska liksom lämnas kvar här.
imorgon blir det lunch med maria och madeleine och sen jobb kl 14. lördag och söndag jobb. blir förmodligen kvar i uppsala under veckan också eftersom jag har very-important-person-ärenden att ta hand om på torsdag. sen jobb den helgen också. och stor fet utgång på lördagen, har sett fram emot den i flera veckor nu :)

see you in u-town biaatches!
kyss

såhär ser min fina fönsterbräda ut, haha lilla bebis-christoffer

Kommentarer
Postat av: Mois

Söt bebis :)



Utgång lööördag, jag har tom. tackat nej till jobb! Dock är jag sugen på Smålands - Oskar Linros...fast de är säkert slutsålt kom ja på.



Och gissa vad - jag klarade teorin idag!! Äntligen :D

2010-08-26 @ 15:37:58
Postat av: malin

oskar linnros är jag också sugen på, gäller bara att alla 7 har kårleg och att alla vill. grattis :)

2010-08-26 @ 23:28:34
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: mariakällman

jag är också sugen på oskar!!! vi kör på det! det kommer vara grymt tryck juu!!

2010-08-27 @ 08:27:33
Postat av: Moa

Trycktryck! ;)

2010-08-27 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0