hold your head up


det är uppsala reggaefestival nu, tio års jubileum. hade vart helgrymt att kunna vara där, springa runt i jeansshorts och gummistövlar lite a la kate moss eller nått. minus kokset.

men eftersom idag är min första lediga dag sen jag kom hem från göteborg förra veckan så har dagen hittills spenderats med ärenden. har varit och klippt mig, mailat viktiga personer, köpt tandkräm och sminkborttagning, varit förbi vårdcentralen och ja, sånt småtjaffs som behövs emellanåt. ska nog gå förbi apoteket snart så det är gjort också. och uppdatera cvt lite så mamma kan skriva ut det på jobbet imorgon. ska gå och snacka med ikea i göteborg om två veckor. det har alltså blivit dags att breaka lite news, om en månad har jag förmodligen påbörjat en flytt till västkusten. förmodligen, inget 100% än. kommer i så fall bo i villan på bilden nedanför tillsammans med larven, alex, viktor och en till kille som jag inte träffat. jag hoppas verkligen att det blir av och att det går att lösa med göteborgs universitet och med ikea, för i så fall har jag en riktig höjdarhöst att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: cuz

hoppas verkligen jag får ett eget rum som står orört tills jag kommer o hänger med dig emellanåt =)

2010-08-05 @ 16:41:35
Postat av: Mattis

WHAT! Get out.

2010-08-05 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0