if i never wake in the morning, would you doubt the way i feel?

här kommer en jävla massa listor, så ni nya läsare lär känna mig istället för att aldrig komma tillbaka för att jag är sämst på att hitta tid till bloggande. konstig mening. alldeles för trött för det där med meningsuppbyggnad.
enjoy.


Dagens frisyr: stram toffs, as always på jobbet
Dagens klädsel: bajsbruna mjukisar och blårandig långärmad
Dagens smink: mascara och puder
Dagens händelse: jobb
Dagens planer: jobb oc sussa
Dagens vill ha: ork
Dagens saknad: -
Dagens drog: coca colan på jobbet
Dagens tråkigaste: inget
Dagens finaste: ingalill som satte mig på småland hela dagen idag och på fredag
Dagens köp: lunch
Dagens frukost: oboy och två mackor
Dagens önskan: att jag kommer in på logoped i göteborg
Dagens sjuka: huvudvärk
Dagens mående: ok
Dagens låt: african queen
Dagens längtan: söndagkväll


Första du gör på morgonen: kissar
Frukost: bröd, juice, oboy, fil, te.. det jag är sugen på
Avgudar: min mamma
Färg: töntfråga
Mat: kycklingtacos med alldeles för mycket guacamole
Kamera: sations
Skor: måste väl ändå säga mina två senaste par kilklackar, ett par somriga och ett par ännu oanvända svarta till hösten
Dricker: just nu vatten
Semester: vore ju ganska soft men får nog ta det nästa år istället
Vill: orka mer
Värsta som finns: stupid people
Drink: vet att det inte är en drink men smirnoff ice kickar asset på det mesta
Hemlighet: skulle väl inte langa en sån i bloggen direkt
Dåld talang: smart
Rädd för: döden. jag är inte rädd för att jag ska dö eller för vad som händer efteråt, utan för att folk dör runt mig så ofta numera att jag blir alldeles vettskrämd.
Mobil: sony ericsson u1i black
Dålig på: att se när det är dags att städa
Musik: reggae, hiphop, rnb
Personlighet: enkel


Smeknamn: malle, balle eller frallan
Låt som när du är ledsen sörjer till? olika
Beroende av: vänner, och christoffer
Vad tror folk om dig? you tell me
Stämmer det? -
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon och min utstrålning
Vad säger du för att imponera på någon? i run dontshednotears, wanna make out?
Hur imponerar man på dig? när man vet exakt vad man vill med resten av sitt liv
Brukar du skratta för dig själv? ganska ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ska du gå på uppsala reggaefestival?
Var bor du? bor hos morsan under augusti
Trivs du där? could be worse
Äger du några Converse? ja, favoritskorna
Sprit, cider, vin eller öl? grogga
Brukar du bli för full? var ett tag sen nu
Vad har du för mobiloperatör? tele2
Är du allergisk mot något? ja
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen? yo, om det är någon jag känner som ringer
Vem ringde du senast? christoffer
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? hemlisar
Antal timmar sömn inatt? 7 typ
Sov du ensam? ja
Brukar du komma i tid? till officiella saker ja, till inofficiella saker nej
När mår du bra? när jag spenderar tid med någon jag tycker om
När blev du fotad senast? för exakt en vecka sen tror jag
Hur känner du dig nu? slut i huvudet
Vanligaste färg på dina kläder? ingen aning, vem bryr sig
Vad tycker du om fötter? funkar att gå med
Vad saknar du? en fungerande dator
Hade du en bra kväll i går? hos wallström ja :) efter nej
Favoritdryck på morgonen? oboy
Rakar du benen? ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? vid 12-1
Är du blyg? nej
Sysslar du med någon idrott? nej, sämst
Vill du hellre ha mail än brev? jag vill ha båda :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? pilla lite
Är du nöjd med ditt liv? japp
Är du bortskämd? beror väl på vem man jämför med
Vad gör du imorgon? först ärenden och sen träffa josefine, min första lediga dag på sju dagar förstår ni..kul att jag ska upp vid nio
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? sjukt olika
Vad längtar du till? hösten
Har du bra vänner och äkta vänskap? no doubt
Vad använder du för schampo? olika
Vad är det finaste du fått? ett halsband jag fick av mormor när jag föddes
En speciell dag du minns? jag har samlat på mig ett par stycken speciella nu
Hur gammal är du? 19 år, 7 månader och 8 dagar
Tycker du om någon just nu? ja


Du samlar på? vänner
Gröna eller röda äpplen? fuji
Vem ringer du när du är arg/ledsen? beror på vem jag är arg på
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp i dag? 9.10
Har du sovit i din egen säng i natt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja, om petra haft dem på sig skulle hon kallat dem fulstrumpor
Är det okej att gråta? om det är över något som är värt att gråta för
När grät du senast? igårkväll
Bär du glasögon eller linser? nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 11 typ, beror när man somnade
Har du piercing? 8 stycken
Vill du gifta dig? inte tills döden skiljer mig åt i alla fall
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? nja jag är som en unge, blir lätt uttråkad
Är du bra på att laga mat? nej
Är du flygrädd? nej
Hur vig är du? normalt vig?
Är du musikalisk? nej
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? ben&jerrys chocolate fudge brownie
Tror du på liv efter döden? nej
Tycker du om sushi? pyttelite
Vad äter du helst när du ser på film? vad som helst
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja
Biter du på naglarna? nej
Röker du? sällan
Hur ofta tränar/Motionerar du? just nu har jag paus innan jag ska sätta igång inför beach 2014
Senaste låt du hörde? naive med looptroop och timbuktu


visste ni att...
..jag vill - ha min första unge innan 23 och min andra innan 25
..jag har - alldeles för lite koll på det mesta
..min senaste kyss - var alldeles för länge sen
..jag lyssnar mycket på - hiphop
..jag funderar på - hösten
..jag inte gillar – negativitet
..min första riktiga kyss – ganska ogenomtänkt men rolig
..jag avskyr när folk snackar - bull
..kärlek är – bäst
..jag alltid kommer att – sakna
..jag är förälskad i – tetris såklart
..min mobiltelefon är – min viktigaste materiella grej
..när jag vaknar på morgonen – vill jag känna christoffers kropp bakom min
..idag har jag – jobbat, käkat, slappat
..jag just nu tänker på - morgondagen
..jag hoppas – på mycket
..jag saknar - många


1. Hur gammal är du om fem år? 24 år, 7 månader och 8 dagar
2. Vem var den senaste du träffade? mamma
3. Hur lång är du? 170 cm (per- hundratjuuuugo centimeter)
4. Vilken var den senaste film du såg? kommer inte ihåg, repo men kanske
5. Vem ringde du senast? christoffer
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? orkar inte kolla
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringer gärna, lättare att smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? separerade
10. När såg du senast din mamma? innan hon gick och la sig för några timmar sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 9.10
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat?
14. Vilken är din favoritplats? beror på sällskapet
15. Vilken plats föredrar du minst? orkar inte ens tänka
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? har en unge på 7, en på 5 och kanske en på 3, förhoppningsvis inte en bebis i magen haha. jobbar väl på nått vanligt jobb och lever svenssonliv. utlandssemester en gång om året, annars skjutsar jag väl mest till skola och dagis och fotbollsträningar. härligt.
17. Vad skrämde dig som barn? tanken på att det skulle börja brinna när vi sov, snacka om att farsan har yrkesskadat mig
18. Vem fick dig att skratta senast? christoffer
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ungefär hundra år för ung.. skoja
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar, else is shit
21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast i trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Har du någon gång spytt på fyllan? ja
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på när och var
25. Är du social? ye
26. Vilken är din favoritglass? redan svarat på den
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa
28. Tycker du om kinamat? grymt
29. Tycker du om kaffe? inte speciellt mycket
30. Vad dricker du till frukost? oboy
31. Sover du på någon särskild sida? inte när jag sover själv, då sover jag på snedden
32. Kan du spela poker? ja, lärd av den bästa (..fuskaren)
33. Tycker du om att mysa? ja
34. Är du en beroendemänniska? ja
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner honom inte men maltes storebrorsa firar tydligen min födelsedag också varje år (född 90 också)
36. Vill du ha barn? ja
37. Kan du några andra språk än svenska? engelska och typ tre ord på spanska, hola, puta, cerveza. tjena fem års spanskalektioner
38. Har du någonsin åkt ambulans? nej
39. Föredrar du havet eller en pool? hav
40. Vad spenderar du helst pengar på? resor, upplevelser
41. Äger du dyra smycken? ett par stycken
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? popcorn, what else?
43. Vem är den roligaste människan du känner? wazzap?
44. Välj ett ärr på din kropp? vadå välj ett?
45. Vad har du för ringsignal? billionaire
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har sånt kvar någonstans
47. Flirtar du mycket? inte medvetet
48. Vart togs din profilbild på facebook? på resarö för några veckor sen
49. Kan du byta olja på bilen? har aldrig gjort det men tror jag kommer ihåg hur det stod i körkortsboken
50. Har du fått fortkörningsböter? nej
51. Vilken var den senaste bok du läste? kommer inte ihåg
52. Läser du dagstidningen? inte så ofta
53. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
54. Dansar du i bilen? varje gång
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? har inte lyssnat på radio på väldigt länge
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? massa ungars namn på jobbet
57. När var du i kyrkan senast? när göteborgarna var här gick vi in i domkyrkan och kikade
58. Vad ska du göra nu? oc

Kommentarer
Postat av: cuz

waaaaazaaaaaaaaap, shrekelicious imorn då?? great!!

2010-08-05 @ 01:46:38
Postat av: malin

solklart, längtar..

2010-08-05 @ 09:11:52
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: frun

hahaha

åh längtar till ikväll!

2010-08-10 @ 17:24:49
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: erika

var det inte vi som pratade om att coca colan på jobbet borde bytas ut till pepsi max ;) haha

2010-08-11 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0