horisonten är nån annans konstruktion

god morgon, god morgon.
vet ni vad?


idag mår jag faktiskt bättre, kan ni förstå lyckan när jag slog upp ögonen och kände mig hyfsat utvilad. underbart. idag vill jag helst träffa både maria och sanna. och josefine om hon lär sig hur man använder en telefon.

alldeles strax ska jag i alla fall kliva upp och göra iordning min ultimata sjukfrukost. te med mycket socker, multivitaminbrustablett (svinäcklig), jordgubbsfil med fullkornsflingor, vindruvor och äppelbitar i samt rostat bröd med ost på. det ska vara kvantitet av c-vitaminer och så är det alltid viktigt att försöka klämma i sig så mycket som möjligt när man är lite krasslig så att immunförsvaret orkar kriga loss mot bakterierna. för att inte tala om att det måste vara gott som fan också. perfekt för mig som älskar frukost och gärna skulle äta enbart det tre gånger om dagen.


later då.
puss

Kommentarer
Postat av: cuz

inte för o klaga, nej absolut inte, men shiiiit nån bara älskar sin nya dator alltså!!! =)

2010-09-01 @ 00:29:21
Postat av: cuz

jävla tjat om den där jävla josefine o hennes mobil skills, get it..bert..jag vill inte va ihop med dig. jag e kär i åke!

2010-09-01 @ 00:35:48
Postat av: malin

ursäkta mig, vem är inte kär i bert?

2010-09-01 @ 01:05:09
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0