shoes are a girls best friend, true story

jag och min snygga vän som kom hem från grekland imorse

ni vill ha en dagens outfit på den också antar jag,
jacka: only
stickad klänning: present från mamma
leggnigs: h&m
kilklackar: nelly
kuvertväska: bianco


tjenix.
hur har ni det där ute i stugorna?

blev lite chaite med marre på waynes och lite planeringar hit och dit. vid tre hookade erik med oss tills det var dags för mig att gå vid halv fem, destination cupido för en sallad med sanna och melle. sen traskade vi runt lite och kikade i affärer och det slutade med ett par nya skor för min del, fast jag redan har några par för mycket. enligt mamma alltså, enligt mig kan man nog inte ha för många skor.

kyss

Kommentarer
Postat av: cuz

herregud, här sitter du o snackar om spara pengar..o vad gör du??slösar!!! skor, du kan få ett par gamsla kängor av mig..lunch..matlåda..kom igen nu, de fanns en anlednig till att popcorn togs med när vi gik p bio som småglin haha

2010-09-01 @ 00:27:32
Postat av: Moa

den gamla klassikern "du har ju redan så många skooor"



Hörde den senast förra veckan då jag köpte ett par nya höstskor...de finns ju ett par för varje tillfälle :)



Ses på lördag! Puss fin, saknar dig!

2010-09-01 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0