the simple things you do to me, simple things you say.. sometimes, i can't believe it's for real

du har visat mig vad kärlek är, och du vet nog inte ens om det själv. du vet nog inte mycket alls om det jag berättar nu. jag trodde inte på kärlek innan jag träffade dig. jag trodde på ensamhet, med tvåsamhet emellanåt. inget förevigt. och jag kommer aldrig att lova dig resten av mitt liv.
men
just nu är jag din.

kärlek vid första ögonkastet finns inte i min värld. men aldrig har någon varit så nära som du. och aldrig har något känts så rätt som vi,
som du och jag.


Kommentarer
Postat av: melinaa

snuff

2010-08-02 @ 16:43:09
Postat av: fredrika

gosig hihihi

2010-08-03 @ 22:50:46
URL: http://sexdrugsandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0