i get him hot, i just show him what i got

tjenixen

är ni nyfikna på vad jag gjort i helgen eller? well i can tell you this.. fredag - jobba, kände mig lite förkyld, hem och sov. lördag - jobba, kände mig lite hängigare, hem och sov. söndag, jobba, kände mig fortfarande hängig, hem till pappa för middag och nu ligger jag här, precis hemkommen och mätt som fan.
skönt med lite lediga dagar nu så man hinner göra ärenden och träffa sötnosar medans man är i samma stad.

imorgon är planen som följer;
* måla fransk manikyr
* köpa dator med pappa
* frånvaroanmäla mig från första föreläsningen
* börja småpacka lite
* kasta onödig skit från mitt rum
* fixa i min pärm med viktiga papper
* sätta över pengar till mamma
* mysa med maria

och det som inte hinns med imorgon får göras på tisdag, eller absolut senast onsdag morgon. för på onsdag mitt på dagen ska jag förflytta mig över hem till min kära storebror för lite kvalitetstid. har in fact bjudit in mig själv på middag och allt. schyst syrra som man är så talade jag i alla fall om att jag tänkt våldgästa och fick det diplomatiska svaret att jag solklart alltid är välkommen att äta, sova och stanna hur länge jag vill.
på onsdagkväll sen kommer korven hit och på torsdag händer det grejer. sen åker han hem på fredag lagom till att jag ska hooka med petra på någon väl vald nation för lite drinkar och förmodligen alldeles för mycket prat i munnen på varandra.

och lördag
en tredjedel av den jag var går till smålands
för en är krossad
en är din

Kommentarer
Postat av: Moijsan

Wihooo!



Jag är tyvärr sjuk nu, men jag ska se till o bli frisk till lördag - OCH skaffa nationslegg innan dessutom!



Puss

2010-08-30 @ 13:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0