excuse me mr gangsta, your pants are falling down

ja se på fan.
en ny dator var allt som krävdes för att bloggtorkan skulle rinna av. vad är jag inne på nu, fjärde inlägget sen lunch idag? helt okej måste jag ändå erkänna.. vi får väl se hur länge det håller :)

nu har jag lyckats installera lite monkeys och grejer så alldeles strax blir det oc. sen sängen, har varit en tung dag idag. blir sådär alldeles matt bara av att plocka fram smöret ut kylskåpet och tänk er då att man ska iväg och handskas med säljare över hela stan. fick lunch hos papsen i alla fall och sen har jag försökt vila upp mig mellan installeringarna under hela eftermiddagen och kvällen. orkade i alla fall pallra mig in i duschen för någon timme sedan, välbehövligt kan jag meddela.
imorgon är det bäst för mig att jag mår bättre. vill inte vakna en morgon till och mest bara känna mig alldeles matt. hallicunerar en del på nätterna, typ som drömmar fast jag är vaken liksom.. svårt att förklara, tror de flesta av er vet hur jag menar. och på onsdag ska jag ju orka leka loss hela eftermiddagen så då är det verkligen inte läge att må ens pyttelite dåligt, då är det frisk som en nötkärna som gäller för hela slanten.


nu ska jag sluta tjata, vi hörs väl imorgon antar jag.
puss

Kommentarer
Postat av: cuz

good work här inne...märks att du e sjuk =) syns på tors om inte innan!

2010-08-31 @ 01:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0