every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back


äntligen sitter jag och knappar på en ny dator, min nya dator. känns alldeles fantastiskt utomordentligt bra då min gamla har sugit balle det senaste året. den har in fact knappt fungerat alls de senaste månaderna då den lite huxflux kastat ut mig från internet när den känt för det, tagit bort alla mina ikoner samt startmenyn till och från och varit segare än enkronorstuggummin efter att man tuggat på dem en halv dag. för att inte tala om att högtalarna är sprängda, skärmen sitter löst och touchpaden inte fungerar. med andra ord, välkommen fungerande dator!

Kommentarer
Postat av: brori med ögon och klokhet

fast jag såg nog att du började på detta inlägg på den gamla datorn!

2010-08-30 @ 18:10:01
Postat av: malin

haha busted

2010-08-30 @ 18:21:05
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: cuz

hahhaa malle har svårt o släppa den gamle godingen!!

2010-08-31 @ 01:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0