förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär

i'm always surrounded by your embrace
i pray everyday it won't fade away
standing in the light of your halo
i got my angel now


28 april 2006
jag hatar första halvan av 2006
jag var femton år och fick lära mig hur hårt livet kunde skrapa mitt ansikte i gruset
jag hatar av hela min själ att du inte finns längre
att du inte funnits på så länge
det har hänt så mycket som jag vill berätta för dig
dela med dig
jag har vuxit upp och jag vet att du skulle älska att se hur jag kämpar
jag hatar av hela min själ att allt kommer att förbli lika osagt idag
som det var igår
och som det kommer att vara imorgon, i övermorgon

men jag vet att jag döljer en sanning            
att vänta på dig leder mig ingenstans

Kommentarer
Postat av: marre

jag ryser i hela kroppen!!! <3

2010-04-29 @ 08:07:04
Postat av: cuz

sweet sweet child of mine =)

2010-04-29 @ 08:16:24
Postat av: jonas

<3

2010-04-30 @ 17:41:55
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0