i get addicted to the thrill, it kind of gives me a rush

sitter här och funderar på om jag ska våga dela med mig av min hemliga dröm för er.. och jag tror nog att jag är redo att göra det. ni som känner mig blir nog inte alls förvånade, medans ni som inte känner mig nog kommer tycka att jag bara blir ballare och ballare för varenda inlägg.

min dröm består av att flytta till new york och plugga engelska samt plocka upp dansen där jag lämnade den förra vintern. förstår ni hur sjukt grymt det hade varit att bo i någon liten lägenhet i soho eller på lower east side. hänga på times square på lördagskvällarna och bara dansa skiten ur sig samtidigt som man blir grym på engelska? yeyewowwow, hur långt kan man gå?


Kommentarer
Postat av: Mooooatoooa

Jag gillar det malin. "Gillaknappen" på detta alltså!

2010-04-21 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0