work it

6.35 pm. halla halla halla, hur mar ni? nar jag val behover blogg.se for att beratta mina rovarhistorier fran andra sidan jorden, da fungerar det inte som det ska. kul, nej. ar det knasigt for er ocksa eller ar det den har datorn som an en gang strular? igar var vi i old pasadena och lunchade och shoppade. gjorde av med ca $157 i samma affar som jag spenderade sjukt mycket i forra gangen. jag borde inte fa ga in dar haha blev vitt vin, chokladglass, eurotrip och popcorn som kvallsmys. idag har vi legat och softat vid poolen storre delen av dagen. nu har vi atit resterna av kinamaten fran haromkvallen (man far alltid in sjuuuuuukt mycket mat pa restaurangerna och man tar alltid med sig typ halften hem i sanna dar doggybags, sjukt smart) och kollar pa project runway. far se ifall vi vagar ringa daniel lite senare haha imorgon ska vi aka till rose bowl stadium och kolla pa en american footballgame, ucla (jim ar nog deras storsta fan) ska spela. vi ska sitta i nagon vip-grej dar som kostar skjortan ifall jag inte missminner mig. pa onsdag ska vi pa koncert med justin, pa torsdag ska vi till disneyland och sen sleep over hos d i valencia. pa fredag ska vi till magic mountains (hjartattacksbergodalbanor) och pa kvallen ska vi vara barnvakt till ryan och brooke. langre an sa kommer jag inte ihag haha jag ar sa matt, ar alltid matt har. jag har pa riktigt inte varit hungrig sen vi kom till staterna, sjukt. vi ater och ater och ater, och allt ar sa gott. har en kansla av att jag redan har talat om det. haha hur ar laget hemma? antar att hosten verkligen har natt sverige nu? puss. ps mamma (om michael jacksons begravning, som var igar har i glendale (samma stadsdel som vi bor i)) - nej de hade stangt av massa gator har omkring sa att ingen oinbjuden skulle kunna komma ens lite i narheten. men vi kollade lite pa det pa tv haha. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0