open up your plans and damn your free

11.30pm. mindre an 48 timmar tills vi lamnar anglarnas stad, so damn sad. jag vill inte aka hem. har var det livat. dodger stadium, fan vad underbart. har sett min forsta baseballgame och atit min forsta dodgerdog. chiiiiiuumama. har aven fatt manikyr idag pa ett thaistalle i pasadena. sa jaaaavla skont med handmassage och sa blev man lite fin ocksa :) haller pa att packa nu sa blir inte sa langt inlagg ikvall. mamma - jag hoppas ocksa att jag far pa mig ett par byxor men far nog kora mjukisar ett tag framover, de nya morka cheap monday har inte en chans med mitt nya midjematt hahahha. och tror inte det ar nagon fara med overvikt pa bagaget. vi kor pa tva incheckade vaskor och en sportbag som handbagage nu pa hemvagen. tissipussen, eller puss i ljumsken som tva knappgokar brukar saga till mig hehe. love.

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Min lilla snutta, snart kommer du hem till mig igen. På lördag har jag bjudit Jonas, Olle o Eva på middag. Hoppas att du är med, i alla fall en stund... Pussiluren.

2009-09-15 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0