för jag vill leva jag vill dö i norden ?

ja ni, vad hander? klockan ar 11.05pm i la och tror att det ar lite darfor som jag vaknat sa tidigt svensk tid. (jag gar runt och raknar ut vad klockan ar i la varannan minut.) har sovit sen ungefar 2pm sa det ar precis tvartom vad jag borde vilja sova. men jag tror inte min kropp fattar jetlag riktigt och vet nog inte riktigt nar den ska vilja sova och inte. att jag hade varit vaken i lite for manga timmar innan jag gick och la mig gor sakert inte saken battre..
forovrigt sa har jag åäö pa det har tangentbordet (saklart) men det orkar jag inte ens forsoka vanja mig med just nu. det kommer val tillbaka i sinom tid.
idag har jag en hel lang lista med saker som maste goras. sa ska inte ligga har och lata mig hela dagen (eh, kl ar 8 haha) utan satta igang. haller pa att fora over alla bilder nu och tankte borja packa upp de vaskor som jag faktiskt fick med mig hem. for er som inte hort sa fastnade en i atlanta, men det ar lugnt for de ska skicka hem den till mig sa jag kommer fa den nagon gang mellan kl 10-16 idag. satta over pengar till mamma ska jag ocksa gora, och ladda telefonen och ringa alex. och gora mig riktigt fin till ikvall nar jag ska hanga med de finste tjejerna i varlden :)
blir nog ett inlagg lite senare idag eller under de narmaste dagarna med ett litet bildspel, la's finest liksom.
love!

Kommentarer
Postat av: Melina

Underbart att ha dig tillbaka! <3

2009-09-18 @ 10:23:12
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: cuz

welcome home baby girl :)

2009-09-18 @ 11:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0