dance like nobody is looking

10.30pm. idag har vi gjort en rolig grej som ingen vet om. tjoho. och imorgonbitti kl 11.05am avgar planet som tar oss fran nirvana (aka los angeles) till kalla, graa, trottsamma sverige. landar pa arlanda vid halv sju pa torsdagkvall sa det har ar nog det sista ni hor av mig tills dess. da far jag traffa mamma (min alskade, goa mamma), och kanske victor, pa fredag ska jag fa traffa mina fina, fina, fina supertjejer och erik och pa lordag ska jag fa traffa jonas, olle och eva, och sanna. ah sa jag har saknat alla. dock vet jag (av erfarenhet) att jag kommer sakna att ha tetris around 24/7 efter endast ett par timmar. om jag kanner igen mig sjalv och om jag kanner igen min on&off-sambo/sarbo lar det bli en hel del sms sinnsemellan. next subject; karen och dominique sager ofta saker som "nasta gang ni kommer hit" och jim fragade idag ifall vi bestamt oss for att stanna kvar har eller aka hem imorgon sa det kanns som att jag inte kommer aka harifran for gatt. ah sa jag kommer sakna alla! jag kommer till och med sakna tanten i blommaffaren ett kvarter bort. ryan och brooke, det gor lite ont i hjartat att jag inte kommer vara around nar de vaxer upp och det gor lite mer ont i hjartat att de fortfarande ar sa sma att de formodligen inte ens kommer komma ihag "the girls" efter knappt en vecka. ska verkligen se till att halla kontakten med bade dominique och karen och jag hoppas att vi ses snart igen (sager jag nar jag inte ens har hunnit aka harifran). next subject (hatar att det inte finns radbyte); slaktmiddagen ikvall var mysig, precis som sist. alla ar sa himla gulliga och oppna och roliga, kommer sakna allihopa och onskar att jag hade kunnat umgas mer med dem. anyway, ska ga upp och forsoka runda av packningen nu och sen sussa lite innan planet gar. i'll see de flesta av er inom en vecka. tanker pa er.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tror att jag har listat ut vad ni gjort med tanke på rubriken. tjoho, vad skojsigt! jag ska jag med snart!



Åh, snart är du hemma. I miss you.

2009-09-16 @ 11:26:36
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Moe

Tänker på dig med.

2009-09-17 @ 14:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0