dance in your lap 'til you're ready to pop

kl ar 5.00 pm i la. borjar med att svara pa kommentarer - josefine, den 29/8 har jag fatt ett mail fran dig, det ar en eller max tva dagar efter att jag skickade till dig. spela inte svar gullet ;) (har fortfarande inte kunnat lasa det dock) - mamma, i usa ar klockan aldrig 18 eller 20, den ar isf 6pm eller 8 pm. darfor tanke jag gora det latt for dig sa du kan ringa mellan 18.00-20.00 pa kvallen svensk tid, den ar da 9am-11am har i kalifornien (=storst chans att vi ar hemma). idag har det varit sa rokigt i luften har (pga av all eld som ni kanske har hort om pa nyheterna, det brinner i bergen har omkring) sa det har varit ganska svalt ute eftersom solen inte riktigt natt anda fram, ratt skont. nar vi kom hem fran la ink, el coyote (dominiques familjs ratt kanda mexikanska restaurang i hollywood, valdigt low key sa manga kandisar letar sig ofta dit fick vi hora, bla kid rock och jessica simpson) och the groove (mera shopping, blev ett par orhangen och ett par solbrillor idag). vi kom hem, drog ett snabbt dopp i poolen och sen en skon dusch. ryan ar har nu ocksa och ikvall blir det sleep over. ska ga och ta mig en kaka eller tva nu tror jag, och forsoka ladda over lite bilder till usbminne (har fyllt kamerans minneskort tva ganger nu, det blir mycket bilder). xoxo, malle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0