bara du

11.30pm. poolandet (sista solningsdagen) samt shoppingen pa the galleria har i glendale igar gick prima ballerina. hittade en hel del bra och lite roliga gifts. akte raka vagen till hollywood bowl for forst picknick med ost och kex till foratt, pastakycklingrora till varmratt, hallon och cupcakes till efteratt och lite kallt vitt vin pa det sa har man en fullandad kvall. brazilianska underhallnigen var mysig att ha i bakgrunden ocksa sa allt var bara .. ja, bra helt enkelt. idag har vi varit pa magic mountain hela dagen, mellan 10am till 16pm. hjartattack, fy fan vad roligt det var. jag vet att grona lund kan slanga sig i vaggen jamfort med liseberg men liseberg kan fan slanga sig i vaggen hundra ganger om jamfort med det har. har aldrig varit med om maken haha hur sjukt roligt som helst. helt vilt. madde till och med illa vid ett par tillfallen hahaha har kan vi snacka hoga hastigheter med dinglande ben, uppochner och utochinvanda loopar och sant. och vi hade nastan inga koer heller, vissa rollercosters lyckades vi pricka in NOLL ko pa, harligt. vid 4 hamtade karen oss for att aka och babysita ryan och brook under kvallskvisten medans dominique och brett var pa the killers-konsert. jag och tetris bjod pa svenska pannkakor och sen vi kom hem har vi aven bakat en till rulltarta som vi ska ta med oss imorgonbitti. da ska vi namligen traffa karens promenadtanter pa en coffeeshop kvart over 8 (usch, tidigaste morgonen pa hela semestern. men antar att jag inte borde klaga ;) hehe). tanterna fick smaka pa resterna av var rulltarta forra veckan och hade tydligen alskat det, sa darfor bestamde vi oss for att gora en till dem nu. cute huh? ;) antar att ni vill veta en annan stord sak.. jag har borjat packa. man borjar nastan marka att man ar pa vag bort harifran nar alla ens saker ligger i vaskorna igen. langtar inte efter paris ska jag saga er. langtar inte efter att fa sitta i fem dryga timmar pa paris bajsflygplats efter att redan ha spenderat nastan ett helt dygn pa tva flygplan och atlantas flygplats och nar jag helst bara vill hem till min sang fort som fan. anyway, det var nog allt jag hade att saga just nu. ska sticka upp till vart rum nu och gosa lite med tetris innan jag somnar haha puss alsklingar.

Kommentarer
Postat av: Moa

PUSS!

Gumman, du har oss när du kommer hem! Vill bara träffa dig nuu

2009-09-14 @ 11:50:16
Postat av: Mamsi

Hoppas att du får på dig ett par byxor, för här är det lite kallt. Sen hoppas jag att du inte har övervikt i bagaget efter all shopping... Det är skitdyrt om man har övervikt.

2009-09-15 @ 07:40:10
Postat av: cuz

Malle, lyssna på din mamma nu. de kostar AS mycket med övervikt, o gå menar jag AS mycket. o dom e as hårda oxå så planera noggrant!!puss

2009-09-15 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0