you have me hypnotized

vaknade vid 11 och låg och drog mig lite innan jag insåg att jag hade bråttom.. skönt känsla verkligen? skuttade upp ur min varma mysiga säng och gjorde iordning te och mackor i ugnen innan jag seriöst tog den snabbaste duschen en människa kan ta. sen bar det av mot stenhagen för att kolla handbolls-sm som jonas skulle ta sig an. sen blev det hem och vända för att sen åka och käka kinesmat<3 med malte, mats och david (och mamma och jonas). fick halvt kasta i oss maten (och inte göra som mig och matte och sitta så länge att vi blir hungriga igen och då börjar vi om hehe, där snackar vi valuta för pengarna) för att sen åka raka vägen hem till olle och eva för födelsedagsfika. kan meddela att det har varit en mysig helfamiljsdag.

no no, playa del sol nu. ciao


grattis honey. jag älskar dig och allt sånt och jag kan säga det en miljon gånger om ifall du vill, men du vet redan hur det ligger till så det känns ju onödigt haha 19 barre, inte illa pinkat.

för tre år sen sprang du rakt in i mitt hjärta.



Kommentarer
Postat av: Sanna

:D



älskar dig också! ser fram emot imorgon!

2009-10-04 @ 21:17:50
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: p

"och inte göra som mig och matte och sitta så länge att vi blir hungriga igen och då börjar vi om hehe, där snackar vi valuta för pengarna"



det är verkligen bästa sättet att äta buffé på!

2009-10-04 @ 21:59:15
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0