i make my way through the crowd


jo men tjena. hm, ut och ta en öl. jorå så var planen. började med att möta upp sunny på stan, gick till williams för att träffa erik och kvantumfolk. lisa joinar. det är billigt på williams.. allt möjligt roligt förtärdes haha lisa drar iväg med nisse. jag och sanna drar till terrassen, träffar bookan som åker till bali på fredag och är borta ett år. tobias jobbar så byter ett par ord med honom också, länge sen man såg honom. vandrar vidare mot katalin för att möta upp lisa igen. sanna deppar och vill gå hem. jag börjar gå tillbaka mot williams. stöter på erik på vägen och vi går ist till bussen. planen är att åka hem. men varför hålla sig till planen den här gången när man inte gjorde det första gången? springer in i john och isak på bussen och följer med dem hem till madeleine lite spontant sådär. hittar genvägar i buskarna mellan husen och sen är vi där. calle och fredrik är där och dem har jag inte träffat sen 1983 typ. aaaaaaaasroligt. calle låter som en jävla vattenpöl när han skrattar, och man kan inte sluta garva. travel pussy blev också väl utnyttjad under natten. framåt småtimmarna blev det mysig cheddarpromenad med madeleine och sen gick jag hem.
damn vilken rolig kväll.

nu sitter jag här i sängen med datorn. vaknade vid halv ett och har sen dess ätit frukost och .. ja inget mer hehe. pratat i telefon med mathias ifall det räknas.
ska läsa lite bloggar nu och sen ta en dusch. om kanske två timmar ska jag hem till mathilda, vi ska sticka och handla mat och sånt (och godis, jag är så jävla sugen). strax efter det kommer några gurrrls dit och så blir det tacos. tacos och sverige-danmark. lite roligt faktiskt, för några år sen förde fotbollen oss samman hahaheheeeooo anyway. blir mat och match och mys där. sen får vi se, ff liksom så kan ju bli wild and crazy.

later dudes.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wEGzQlPIXN4&hl=sv&fs=1&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wEGzQlPIXN4&hl=sv&fs=1&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0