vem finns kvar att klandra när vi har spelat ut varandra

igår blev det lurre med papichulo och sen kom tetris hit. vi grejade med filmen, gick och köpte pizza, åkte och hämtade jonas, kollade greys och fråga olle och sen gick vi och la oss. idag blev det lite frulle innan tetris tog bussen mot vaksalatorg för massage, fyfan.
själv ska jag nog börja fundera på lunch (wok hm, ja. ring om ni vill ha lite) och sen ska jag slänga in en tvätt innan jag vid tre ska till jb för möte med syv. nice, glöm inte att ta med betygen bara. typiskt mig. beroende på hur lång tid dejten med tallis tar kanske jag ska träffa josefine efter det.
ikväll blir det vin och snickis med wallström. riktigt jävla underbart.

ja där har ni min dag. enjoy.







SNYGG!!!!!!! my god.
vi är släkt, score!



Kommentarer
Postat av: maria

haha ja den där var ju riktigt snygg, hehe. konstigt det känns. har du tagit bilden? :) puss min finaste vän, du är stark! kärlek till dig!

2009-10-08 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0