tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

ligger här och hjälper maria med ett pm om rättvisehandel. faktiskt spännande :) och alltid kul att kunna hjälpa lite, speciellt när man har tiden till det ;)
har även mailat jbs syv om hjälp och mailat komvux med massa frågor. det är lite klurigt det här. önskar så jävla mycket att jag visste vad jag ville göra för två år sedan så jag kunde kirrat de betygen. jag är liksom ganska nära, två poäng. surt att man måste plugga på komvux innan man ens är 19 för att man är två poäng ifrån att kunna plugga det man egentligen vill.
inte mycket att göra åt nu så dags att sluta grubbla och fortsätta läsa om uländer liksom, man kanske skulle gått rosendal ändå..

puss





she don't want a man,
she just want to dance.



Kommentarer
Postat av: marris

haha mallan. tack för hjälpen, tänk om du skulle hoppa på rosendal nu sista året och hänka till kenya? jag skulle inte banga! love you

2009-10-06 @ 15:07:31
Postat av: Sanna

<3<3

2009-10-06 @ 15:27:09
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Moa

Snyggt linne. Och bra tankebanor...komvux ska man väl prova nångån med...du kanske hittar drömmammen där, så de finns säkert en anledning till det. Får du välja vilka betyg du ska plugga upp?



Gillar Marias idé hänka til kenya=drömmen!



Puss min favorit!

2009-10-06 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0