she know's just how to move to seduce you

fockis.

kom hem från tetris för ungefär två timmar sedan och har sen dess skalat av mig katthår och tagit en dusch. och ätit middag, kyckling med couscous och grönsaker och en pannkaka efter det :)
så himla mysigt att hänga med tetris lite. har inte träffat henne sen amerikat så det var på tiden. så nu har vi copypasteat bilderna och även börjat pilla lite på en film. asroligt. har även kollat på gamla jbfilmer, fuck vad roligt man har haft de senaste tre år sedan. nästan så att man tycker att alla borde få uppleva jb någon gång i sitt liv.

kom också att tänka på hur äckligt jävla mycket som har hänt det här året. så om ett par månader ska jag skriva ett "mitt 2009"-inlägg, för det är ju faktiskt ett par månader kvar av -09 och än kan mycket hända.

vart inte öl ikväll med toll, matte och wallström som planen var. istället ska jag glida hem till virre och sen får vi se.

xo



skulle kännas ganska bra att ligga där och softa precis just nu.

Kommentarer
Postat av: p

himla mysigt att hänga lite med dej oxå frugan

2009-10-01 @ 19:03:09
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0