russian roulette

påväg från dragon palace utan att ha betalat för parkeringen med destination eriksberg för att smälta maten i min säng och garva åt fula människor i skolkatalogerna.
melina - vart ska jag här?
lisa - vänster bli nog kul.
melina svänger vänster.
malin - du kör på cykelbanan nu.
melina - AAHHHHHH DET ÄR ENKELRIKTAT HÄR!!!!
melina - ENKELRIKTAT ENKELRIKTAT ENKELRIKTAT (ni skulle sett melles ansiktsutryck här, jag lovar er - to die for)
melina tvärnitar och börjar backa.
malin - det kommer två cyklister bakom bilen..
melina tvärnitar igen och börjar köra åt andra hållet.
malin - du kommer ingenstans ifall du kör rakt fram här.
melina - va?
malin - ja det är en återvändsgränd.
melina - VAFAN ÄR DET FÖR FEL PÅ DET HÄR JÄVLA LANDET?
lisa - ja vänster blev ju faktiskt ganska kul.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, hörde henne berätta det. Skrattade söndeer! :)

2009-10-23 @ 08:54:46
Postat av: maria

haha nice :D hittade ni nåra fula människor?

2009-10-23 @ 09:14:21
Postat av: Melina

hahahahha. jävla asmalin :D hahha. jadu maria, fula människor, OM vi gjorde. det var en liten pojk som fick mig att skratta så tårarna sprutade och jag fick magont.

2009-10-23 @ 11:48:55
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0