my baby don't mess around

alltså inte okej att det är först nu jag känner av "jetlag:en" från sommartid-vintertidomställningen. inte okej. vaknar och tänker YES BARA NÅGRA MINUTER KVAR TILL LAS VEGAS. vaknar som på beställning liksom. men nähä.. en timme kvar, ja men okej. den timmen kan ju gå långsammare också. men nu är det som tur är bara fem min kvar innan jag får se josh duhamels sexiga ansikte. sjukt bra program som jag totalt fastnade för när jag bodde i sthlm.
men det gör inte så mycket att det varit en hel timme, så länge man har mtv. i love mtv. och så pratar jag med maria, insåg precis att det är sjukt länge sen jag körde baggy. blev självklart supersugen på det. glida ut och glida lite bräda. hade varit helt okej precis som det hade varit helt okej med vår nu. men den kommer ju i sinom tid den också. bye see you later suckers.

(hos calle igår var det awesome. gud vad jag saknat mina småkillar, och jargongen. drog dit med madde vid kanske halv 10. de bastades och grejades för en del. själv tog jag det ganska lungt. trodde jag, tills jag reste mig upp. tjoho. fast inte så farligt ändå. hamnade på efterkula med carl, johan, fab och isak. mackor och sallad förtärdes haha. ikväll ska jag ut och träffa en vän och sen får vi se, kanske hamnar på qv med lite vänner.. men man vet ju aldrig. xoxo)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha tack malin! :D allt bra med dig? det var ju ett tag sen.

2009-10-28 @ 18:46:28
URL: http://evaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0