heaven is when you touch me, when you see me

sitter här och gnager i mig riskakor (JAAAA KAN NI BELIVE IT ELLER? så underbart gott, för att inte tala om nostalgiskt) och dricker någon lime-drinkmix. kvällens planer blev lite ändrade pga sjukdom så istället för dejt med smisk det blir v.i.p-style med girlsen på qv med fördrink och gos. många som ska ut ikväll så tippar på att det kommer bli kanon.

har för övrigt fått äran att se vegas två gånger idag. jag är inte avis på fergie som är gift med fanskapet. nej ni, mer drinkmix till folket. strax är det nog läge att byta om. vid nio rullar jag ner mot the big c.. hm uppsala centrum TJOHO?


Kommentarer
Postat av: Ellinor

skönt att höra! Jotack det är bara bra med mig. Vad gör du nu för tiden då? kram

2009-10-28 @ 20:20:13
URL: http://evaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0