die facebook die

blir nästan lite facinerad av alla riktigt vettiga grejer folk kommer på. som att jag nu kan räkna ut att jag levt i 592444800 sekunder på facebook.

jag och sanna kom också på idag att vi har levt två tredjedelar av vårt liv innan 30, det är ganska stort faktiskt. man låter rätt gammal.
lunchen på cupido idag var förövrigt den mysigaste på länge. otroligt god sallad (ja det är första gången jag äter där, so what?) och otroligt fint sällskap.




ska gå och glo lite på hollywoodfruarna och längta mig tillbaka till la nu.. eller så blir det 2½men ifall mamma protesterar mot fruarna. glassbåt ska jag äta också. och förhoppningsvis lite chirre. träning ska jag ta itu med också, snart..

xo, malin

Kommentarer
Postat av: p

såg du att den att husen hon tittade på i hollywoodfruar var två hus ifrån jacksons hus - VI HAR VARIT DÄR! :D

2009-10-05 @ 22:53:04
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0