i've got sunshine

sen dagen efter jag kom hem från la har jag sökt jobb varenda dag. vissa dagar bara ett eller två jobb, andra dagar 15-20 stycken. varje dag i 33 dagar har jag sökt jobb. utan napp, inte ett skit. men jag tror det vänder för mig nu, att det är min tur att få lite medvind. på mindre än en vecka har jag fått svar på tre jobb. ska på en utbildning den här veckan och två intervjuer nästa vecka. och det är bra jobb också, så känns kanon.

och så måste jag bara skicka iväg massor med kärlek till alla som är sådär fina där ute, att jag inte förstår hur jag har förtjänat att ha dem som vänner. som ringer upp bara för att fråga hur man mår utan egentlig orsak bara för att man inte pratat på länge. alla sms jag fått med värmande ord som bara går raka vägen in i hjärtat. jag vill skriva ut dem och sätta upp dem på väggen bredvid fotona. ni är kärlek för mig.

och så måste jag också säga, angående alla de ledsna inläggen som har kommit nu på slutet.. alla fina responser, både via kommentarer och sms. ja för tro det eller ej, hur många får bloggrespons via telefonen? det känns ganska status hehe.

I  L O V E  Y O U, allihopa!


ps. OCH SÅ ÄR DET SÅ JÄVLA BRA FÖR VI SKA KÄKA KASSLER MED ANNANAS OCH OST OCH PRESSAD POTATIS IKVÄLL. HAR INTE ÄTIT DET PÅ SKITLÄNGE OCH DET ÄR SKITASAGOTT. ah mama.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har du sökt på coop i stenhagen? :)

2009-10-21 @ 22:26:09
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Sanna

åh snuttfia, när ska du dit? jag har också fått intervju:)

2009-10-22 @ 10:46:49
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: p

haha knappast ditt fel. är glad för din skull :)

2009-10-22 @ 15:23:00
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Moa

Sötnöt! Du förstjänar allt, så mycket du ger till allt och alla!



Jobbflow!! Måste höra mer specifikt!! Ses på lovet ju!



Pussar :)

2009-10-22 @ 16:39:36
Postat av: Moa

Pss...du, jag och hannah ska leka på måndageftermiddag!! Score...hemma hos dig sa hannah. I´ll be there!



Pussenuss

2009-10-22 @ 20:13:34
Postat av: moa

åh, lisa skvallrade att du och sanna också skulle på "coop forum" jobbet på arbetsförmedlingen. ni ska dit på tisdag kl 10.45-12.15 va?

2009-10-23 @ 11:07:16
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: moa

wooho bra, då vet jag nån som ska dit vid min tid iaf:)ses dåå!

2009-10-23 @ 11:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0