what goes around comes back around

på halsans begäran ska jag försöka mig på ett blogginlägg.
känns dock mest bara värdelöst eftersom mitt humör gått upp och ner som en klimakteriekärrings på sista tiden. känns liksom onödigt.
MEN ifall jag gör min lilla mois nöjd genom ett inlägg då och då så ställer jag självklart upp. haha

så whats up?
* naturkunskap b ska läsas i vår samt cirka två ämnen ska tentas av. och så ska jag väl göra högskoleprovet också. och om det går som planerat flyttar jag till linköping i höst. men just nu kan jag inte göra mer än hoppas och hålla tummarna, sen går det som det går.
* stamrenoverar badrummet gör vi just nu och i ungefär tre veckor till. så jag vaknar ungefär varenda morgon vid 7 av att de borrar bort kakel, riktigt mysigt... eller?
* vi har sålt forden. min första bil. är nu stolt ägare av.. ingen bil. hm, vädrelöst haha
* håller på att sortera ut bilder som ska upp på mina väggar och ska väl framkalla dem ganska snart. så därför behöver jag hjälp av er. har pratat med ett par stycken av er att ni ska skicka bilder till mig som jag inte har själv (bla sanna, den på alla tjejerna från studenten. och moa, den från din födelsedag). sen också självklart ifall ni har någon som jag inte har tänkt på/vet om som ni tycker förtjänar en plats i mitt rum, go ahead. send it to me fuckers.


senare idag ska jag och mamma åka till mormor och fira 58årig bröllopsdag, utan morfar. jag har ingen kommentar på det riktigt. min mormor är så stark.

over and out.

Kommentarer
Postat av: Moisen

Åh tack gulle...uppsakttar de verkligen!!

Ska genast skicka bilden via hotmailen! :)



Linköping....hmm, ska ajg flytta med eller?

2009-10-20 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0