hoppas inte föräldrarna stör

(hade varit snyggare ifall jag hade en blå piercing i istället för en röd.. menmen)








idag har jag gjort lite ärenden. köpt nässpray, handlat mat, sökt jobb (både via internet och ute och lämnat cv, idag igen), varit till pumba och kollat friggis (mammas nya kärlek) och nu har jag och jonas börjat laga mat. mamma kom precis hem med en fläskfilé så nu blir det mat om inte allt för länge. ska bli så gott, älskar vår traditionella fredagsmiddag :)

ikväll ska jag till sunnys 19årsfest och innan det ska jag träffa lisa för ett glas vin på något ställe nere på stan.
imorgon ska jag antingen på fekk vid 4mackarna, eller på fekk hos adam eller bara mysa, orkar inte bestämma mig nu så det får bli morgondagens problem. ska till mormor också på dagen.

see you, xo.



Kommentarer
Postat av: marriiiisssss

vad snygg du är baby :)

2009-10-02 @ 21:02:40
Postat av: p

visst äger nässprayen??

2009-10-03 @ 17:54:19
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0