det vackraste som finns

tjejerna i gymnasieklassen, söta som få



målar naglarna lite nu i ett nytt lack och sätter över pengar från sparkontot. jag är en svag människa. ska faktiskt unna mig ett par nya stövlar idag eftersom jag varit duktig och skaffat mig tre jobbchanser. måste självklart ha ett par nya skor för att kamma in alla tre jobben också.. såklart. ska om en liten stund åka ner på stan och träffa en av världens bästa människor, maria källman. vid fem ska jag tillbaka till barenbaren och ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. har tre alternativ men kan inte bestämma mig. lutar åt att dissa high heels iaf, ska man dit ska man ju se till att vara en av hundra första så man får skor, men man kommer ju säkert ändå få betala för skiten sen (plus att jag blir för lång i ett par 15cms klackar) så jag är inte så sugen. och så kommer det säkert ändå bara vara massa girls där ikväll, no score på den hehe.
men ya man, ni ska slippa mitt tjat nu. hoppas ni vaknade bredvid en lika fin människa som jag gjorde imorse.
puss

Kommentarer
Postat av: Petra

tack för igår å idag <3 hoppas de blir massa fler såna i fortsättningen!

2009-10-24 @ 15:02:01
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: melina

finns en anledning till att jag skrev så kan jag inte kan säga här.



vi är vackra, det är vi

2009-10-24 @ 20:05:21
Postat av: Melina

hahahha, kan bero på att det är sannas kommentar. mitt namn hade "fastnat" i hennes dator efter jag hade suttit där ;P så ta det där med sanna sötnos.

2009-10-25 @ 15:42:39
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0