step back cause i might put it on ya

you won't belive me now goddammit.
jag har tränat mig igenom hela mitt liv ända fram till juni i år. hade slutat med fotboll föregående höst, slutat med dansen föregående vinter och i juni gick friskiskortet ut. totalt stopp. har inte motionerat what so ever sen i juni alltså, vilket är fem hela månader av oaktivitet. inte en enda liten joggingrunda runt barkbanan ska ni veta. latmask nummer 1.
idag följde jag med mamma till gymmet, betalade 75 kronor och sprang i 40 (fyrtio!!) minuter på rullbandet. kom väl en sisådär 6 km tror jag och är grymt imponerad av mig själv! och fuck vad jag har saknat det, att springa. på med hög hiphop i öronen och bara sticka iväg (hm.. kommer väl fysiskt inte så långt bort när man springer på samma ställe, är fortfarande kvar inne på gymmet när man är "framme" liksom. tråkig humor.)
kom hem för kanske en halvtimme sen och har sen dess slängt i mig lite färsbiffar och potatis och nu väntar jag på att mamma ska duscha klart så jag också kan få mysa ner i källaren (blä) och skölja av mig lite hehe.
later dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0