they'll take your soul if you let them

yes och hörrni, spotify kirrade jag igår. eller ja, nickepicke kirrade dt åt mig. så nu sitter jag på mediekom och lyssnar på lite jason. i wish så hårt att jag kunde göra klart globala torget och pm:et så skulle den här kursen bli lite, lite lättare. men min hjärna orkar inte tisdagsmornar längre. synd.

idag ska jag ner på stan med alex, vad ska alla ni göra idag?
har förresten skickat iväg mina första studentmottagningsinbjudningar idag. ska skicka resten ikväll. har en som jag inte kan adressen till så jag måste ringa högsta hönset när jag kmr hem och ta reda på dt. jag skriver om dt som att ni skulle bry er haha

igårkväll var dt lite jobbigt. allt bubblade upp samtidigt och dt var länge sen jag hade sån intesiv ångest.
ni vet så där när man biter ihop käkarna så hårt att man får huvudvärk och man skriker så ihållande och ljudlöst att man skakar i hela kroppen?
blä.

nej, jag ska inte sänka er också. nu ska jag tänka lite på min grovsexiga kille och höja musiken.
later.





you've got a friend.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0