i get by with a little help from my friends

ojojoj,
min tjejer slår dina tjejer så jävla hårt.
bäst, dt är vad ni är!




valborg, kanon från början till slut.
satt hela dagen i ekoparken bland alla snygga studenter. brände mig i pannan och i hårbotten (a la zante-style haha). tog med mig frugan och mellanlandade hemma vid halv sjutiden för att hämta kött, ladda upp med alkohol och packa ner en jacka. hannah kom hit och vi tog ett glas vin med petra innan vi cyklade för att möta madde och sen ta oss till destination södra gottsunda. där vart dt grill och lekar och underbart sällskap innan vi drog vidare. kvällen slutade hyfsat tidigt för min del, men jag slutar hellre på topp än snubblar hem framåt småtimmarna.

fredag, bakis. på kvällen blev dt grill hos olle och efter dt kom hannah hit och vi presentfixade.

lördag. åkte och hälsade på farmor på sjukan med josefine. hem och vända, uif spelade match på vallen och jag, matte och hannah kollade på. körde en donken i halvlek. åkte hem och duschade och sen droppade tjejerna in. drinkkväll. slutade dricka hyfsat tidigt så idag är jag rätt pigg ändå. bästa frukosten. inga andra kan göra frukost som oss. i love it.

nu kmr josefine och farzan hit snart och ska låna datorn en sväng. sen mot kvällen kmr mamma hem också. brun som bajs säkert, fyfan. funtar på att laga mat tills hon kmr hem. pizza kanske..


love, malin

Kommentarer
Postat av: Sanna

MALIN GOT LAID

2009-05-03 @ 14:51:56
Postat av: Melina

Jag saknade dig! (fortfarande)

2009-05-03 @ 15:24:51
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0