can you turn around?

nu har jag precis varit ute och kollat på fotboll med vickevire och grabbarna. och hanna, så himla fin tjej som jag lekte med när jag var liten :)
för övrigt har jag gått runt i mina studentskor en del idag, för att vänja mina fötter lite. åh de är så fina.
imorgon är dt skola, sola, plugga och deadline för foton till utställningen.
och på onsdag är dt skola, plantagen med melle, förkrök hos wallström, sirius-aik, birger. jag är så taggad!
tungt med körlekt på tors kl 9 dock. funtar på att boka om :/
men men, smällar man får ta i guess.


åh vad jag hoppas få en puss på onsdag! wiihi



love!

Kommentarer
Postat av: Petra

jag hoppas du får en puss på ons! (jag är en bra fru :D)

2009-05-12 @ 09:23:21
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0