you just call out my name and you know wherever i am, i'll come running to see you again!

nu har jag varit alldeles jätteduktig och pluggat hela dagen.
pm. globala torget. hemprov i socialpsykologi. livsåskådningar, wicca.
ändå känns dt inte som att jag har fått ett endaste dugg gjort.
har lite ångest för dt där nu. skolhelvete.
sökt jobb har jag gjort också. i england. soft.

har ätit färdig kyckling och chips till middag ikväll med mamma och jonas. lite spontant sådär.
och nu tänkte jag klä på mig och försöka göra klart socialpsykologin och kanske globala torget och sen kmr matte hit och hämtar mig. blir gos ikväll hos moa med tjejerna. mina absolut bästa, utan tvekan! och madeleine som fyller år vid 00.00, kulis.


imorgon ska jag ner på stan redan vid 10-tiden. sola och träffa matte ska jag göra. sen hem och käka lurre och sen kmr petra och hämtar mig. it's all work-work. fota på ett bröllop ska vi göra. blir nog en himla rolig erfarenhet kan jag säga.
och på kvällen ska madeleine firas så dt står härliga till. 



kram och puss.
ps. jag saknar marias blogg.





Kommentarer
Postat av: Maria

Men snuttis, kommer kanske tillbaks till sommaren som vi sa :)

2009-05-24 @ 13:47:23
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0