du har då aldrig trott på tårar

ligger här i sängen och käkar jordnötter med salt på. har precis nyss ätit frukost här i sängen också. så mysigt. synd att ingen var här och åt frukost i sängen med mig.
nu ska jag fixa mig och sen plugga lite körkortsteori. vid 1 kmr josefine hit. vi ska åka och käka lunch med min faster och sen ska vi åka och hälsa på farmor. hon har flyttats nu, till någon syrgasavdelning. jag hoppas hon får komma hem snart. och att hon får må bra. ska droppa sista inbjudningarna också. och träna vid halv 7. skivstång med manne, melle ska du med?

onsdag, dt ska bli en bra dag. då ska jag till plantagen med melle och sen se sirius-aik med några fina tjejer. sen birger, celsius-elit har skiva.
på torsdag har jag körlektion kl 9, score. jonas och mormor fyller år. jonas är på klassresa och jag och mamma ska åka och hälsa på mormor.
på lördag ska dt firas, hannah drar en 18. äntligen.
söndag. skiva. förfest och efterfest kirrat. börjar mitt på dagen. kalas i hatten. the place to be. birger, du kmr :)

på söndag om två veckor sätts slutbetygen. då gäller dt att ha allt klart.
ingenting är omöjligt.



Kommentarer
Postat av: petra

<3

2009-05-11 @ 14:13:21
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0