you keep me high minded, you get me high

jag är liksom sådär glad att jag inte ens kan beskriva det med ord.
går runt och småler för mig själv.
jag har grymma vänner och min studentskiva var lika grym den.
ska åka och köra skivstång-kondition strax med mamma.
jag ska ut ikväll och jag tror att dt kmr bli skitkul och mycket folk.
har precis faktiskt gjort klart en inlämningsuppgift (jag räknar ner i antal jag har kvar haha).
har precis fått minilov, ingen skola förens på tisdag.
3 dagar tills madeleine fyller år.
betygssnack och klipptid den 25e.
fler skivor typ varannan dag, bara att välja och vraka.
körkort comin' up, och dt känns inte så avlägset längre.
studenten om 16 dagar, too cool for school.
29 dagar tills moa fyller år. surprisesurprise.
31 dagar tills jag åker till london med hannah, maria, mathilda, moa och madeleine.
typ en vecka efter dt får jag mitt sista studiebidrag, stora tjejen!
och så los angeles med petra om 12 veckor och 6 dagar (ja jag räknade precis)






say that it isn't so.
how you easily come, how you easy go.
please don't tell me that,
'cause i don't really need to know.

i'm crazy like the rest of us
and i'm crazier when I'm next to you.

Kommentarer
Postat av: Maria

aaaah, jag ryyyyyser...! SJUKT



men du ska vi ses innan på onsdag, man ska ju vara där en halvtimme innan :)

2009-05-21 @ 18:01:32
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0