party like a rockstar

dt är inte (jag upprepar, INTE) okej när 45+are raggar på små oskyldiga (ja vi är ju knappt myndiga) tjejer genom att skryta om deras mobiltelefoner där bakgrundsbilden består av deras barn som nästan är i samma ålder som en själv.
fytusan.
obehagligt, dt är vad dt är :/

fast annars hade jag nog den bästa kvällen på länge. man får väl tacka alina systems antar jag haha
helt okej mat och onödigt mkt alkohol fanns till vårt förfogande. ingen av oss betalade ett öre och då fick vi ändå spendera en helkväll där vi fick allt vad vi ville ha (ja allt ;) is och grejer smarroooo-horan haha bättre med 25 år än 45 iaf, don't you think?) ingick. har fortfarande drinkbiljetter kvar som man säkert kan använda ngn annan kväll, score!
och bartendern. kissemjaaaouuuuuu! en sån där verkligen film-sexig (sånna som typ inte ens finns på riktigt, och iaf inte i sverige) som man bara ville slicka på. fast lite lam var han också, borde bjuda till lite mer. "jag jobbar inte på dt sättet" pyttsan, man hjälper väl två tjejer i nöd?


ikväll blir dt gos med mina finaste. dt gillar jag.
och kanske stan med mois om ngn timme.
ngt mer jag gillar är dt här underbara vädret. synd att jag är lite för sliten i mitt huvud för att tycka att dt är så härligt som jag borde.

panncakes nu, sååå
mallan signar ut, slut :)

Kommentarer
Postat av: Maria

För det första så tycker jag faktiskt FAKTISKT att 45åringarna var trevliga, men ABSOLUT INTE nån jag vill ha utan bara pappatrevliga hahaha, men det blev kanske lite väl sen, tur att vi gick! För det andra gillar jag isgrejen, bra knep haha..... ;) Och så kan jag VERKLIGEN instämma om vårat barragg....varför flörta han med oss om han inte "jobbade så" undrar jag. Hoppas drinkbiljtterna funkar :) haha



verkligen uppsats :) KYSS PÅ DIG ses snart och då ska jag berätta om matte!

2009-05-30 @ 18:45:39
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0