me, myself and i

har så här långt bara varit i skolan, kirrat deadlinen och solat av dt som skulle hinnas med idag. men jag har däremot varit en bra vän och gått på stan med melle, sett till att hon har köpt en finfin studentklänning och lite sånt därnt. hittade ett varsitt par skor gjorde vi också. som vi ska köpa imorrn på väg till plantagen. ser inte så ljust ut på plantagen-fronten dock då melle har skvallrat om att de håller på och säger upp folk.. jag orkar inte mer.
ska äta middag snart och sen ska jag försöka ta itu med åtmindstånde ngn av de jobbiga inlämningarna vi har just nu. skulle kännas skönt att ha dt gjort liksom. och så har jag bestämt mig för att avboka körlektionen på torsdag. finns ju inte en chans i världshistorien att jag kmr sluta kröka kl 9 på kvällen (läs eftermiddagen haha) när man är taggad efter en match och ska på en skiva där (jag hoppas) att dt kryllar av vältränade pojkar.

nej ni, ska gå och dricka lite vatten nu faktiskt.
gott.

(melle, dt blir fiskpanetter, potatis och remouladsås ikväll)


pussenusse!

Kommentarer
Postat av: Melinaa

du är så söt. <3

2009-05-12 @ 19:48:32
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0