i remember when i lost my mind

ouh, igår låg jag i sängen till sena eftermiddagen, då gick jag upp och åt middag, tog en promenix och sen kollade jag lite på tv innan jag gick och la mig igen. kändes som en bra återställardag. lite kompisar, lite mer onyttigheter och skratt hade varit en perfekt återställardag, men en bra återställardag duger :)
ikväll ska jag ut igen, ska dock både köra nyktert och ta sista bussen hem (alltså senast halv 1). känns som ett klokt val från min sida då jag dels har prov i samhällsekonomi imorrn och dels ska ut imorrn också. då däremot ska jag inte köra varken nyktert eller åka hem tidigt. långhelg har man fått då också, eftersom man är ledig både tors och fre. på fredag snackas dt om grillning och lekar och underbart umgänge också. och på lördag fyller madeleine 18 barre. nu jävlar kör vi på riktigt alltså, utan tvekan!

nu blir dt hög musik och samhällsekonomiplugg för hela slanten!
love.


<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

ni är så fina!!

2009-05-19 @ 16:41:30
Postat av: Melinaa

kunde du inte åtminstone klippt bort mig! din knäppis. <3

2009-05-19 @ 20:01:14
URL: http://melle.blogg.se/
Postat av: gäddan

forever friends <3

2009-05-20 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0