i can build my house on your cloud yeah

ni vet sån där kö dt kan vara till birger ibland? inte springbreak-kön, men ni vet så där bort till buskarna? sån var dt igår. och vill ni veta ngt bättre. jag kom  dit precis innan kön startade, var inte en kotte utanför när jag promenerade raka vägen in. underbart. dt var så mkt folk där. och så mkt folk man kände igen. och så mkt folk som var trevliga. och jag hade nyårsklänningen på mig, den gillar jag :)
nu har petra precis ringt och väckt mig. kvart över ett tar vi upptåget+pendeln in till sthlm. resan fram och tillbaka kmr kosta mig runt 20. dt är sånt en fattig tjej som jag gillar, 20.
håller på och gör iordning sånt där bröd i ugnen nu, dt ska bli supergott. sen ska jag ta en snabbdusch och sen är dt väl nästan dags att åka. dt här som skulle vara min pluggdag, attans.

love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0