hit 'em right between the eyes

tjohej på er.

yesterday: solade vid 10 på sats vid vaksalatorg med sanna, gick sen hem till henne för att duscha och äta två tuggor på en morot. åkte till skolan för att ha religion. efter skolan åkte jag och melle ner på stan, käkade glass och kollade runt. mission: hitta en bra secondhandaffär där man kan hitta en snygg, brun, sliten väska. mission failed, no brun väska for us. åkte hem och käkade middag och tog sedan cykeln ner till friskan för att snacka lite skit med mojsan som jobbade. åkte sen hem och kollade på lite vänner innan jag gick och la mig, tidigt :)
today: har so far bara käkat frukost och varit ner på stan. köpt present till hannah och käkat jordgubbar (och spanat på stilrobin). nu försöker jag få tag på mamma så jag vet dels när vi ska käka lurre och dels om jag ska åka till olle och städa inför mottagningen. ikväll blir dt födelsedagsmiddag hos hannah. imorgon blir dt tidig morgon och sen fixifixi hela dagen hos sunny. vid 4 drar vi oss mot förfekke och sen blir dt middag och studentskiva. tjohii, röj och töj - som dem säger. är dock osäker på klänningen. vill egentligen inte ha den, men eftersom jag har skickat efter den från internet och grejer så känns dt lite korkat att inte använda den. plus att den passar min celeb.

njaa men hörrni, dagens låt får bli "you're gonna get far, kid" och nu ska jag ringa mamma igen.
puss och kram och massa kärlek.



Kommentarer
Postat av: Maria

snygging...............

2009-05-17 @ 16:33:04
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0