'cause my girls got my back yeah

nagellacket är på. jag är dock extremt osäker på färgen, men jag tror dt här blir bra.
kmr hinna ångra mig några gånger till innan jag åker dock. och så kmr jag säkert ångra mig ett par gånger hos sanna också..


jag ska, som jag säkert talat om, till sanna vid 11 med lite girls. gosa, umgås, fixa och tagga är vad vi ska göra fram till fyra. då drar vi vidare mot förfesten där vi ansluter oss med resten av klassen. vid halv 7 tar vi oss med samlad trupp mot birger för middag och sen kalas. it's gonna be an all nighter!











alltså, birger is the place to be tonight. eftersläpp 22, as usual. komsikomsi!





Kommentarer
Postat av: Maria

JAG HOPPAS DU KOMMER FÅ SJUKT KUL IKVÄLL TJEJEN! (och jag hoppas att det kommer inträffa något galet också.. tihi ;)..)

2009-05-17 @ 16:30:45
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0